Еми това е въпроса, както и няма се сърдя да споделите мнение за обикновенни газови на точно този матор, четох и други теми, но не ме удовлетворява инфото колегата sev вече се отчете на л.с :D нека и някой други. мерси
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Има Бравота с пластмасови колектори.Обикновено се слагат след ’98 година.Стандартна газова уредба може да се сложи, ама предвид цената на газовия инжекцион не мисля, че си струва.
нали това ограденото са колектроите Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 предполагам лесно се различават пластмасови от метални...или? баси въпросите зададох, ама като не съм виждал
Прикачени файлове
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Човек кво ти става бре, ама въпроси задаваш, в ланча форума не беше така бос. Тва дет си го заградил на всички е желязно, а отгоре тръбите на по новите браво и ланча са пластмасови, нищо не пречи да се сложи обикновена газова сега има много хубави "гърмежни" клапани, ама все пак идеята за газ инжекция трябва да я обмислиш.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Човек кво ти става бре, ама въпроси задаваш, в ланча форума не беше така бос. Тва дет си го заградил на всички е желязно, а отгоре тръбите на по новите браво и ланча са пластмасови, нищо не пречи да се сложи обикновена газова сега има много хубави "гърмежни" клапани, ама все пак идеята за газ инжекция трябва да я обмислиш.
бе мани побарках се вече, просто не съм виждал наживо такова двг и знам ли кое им е пластмасовото. мерси за отговора, ей сега ще видя едни колектори и вече няма се излагам
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Това заграденото също е колектори ,но изпускателни.Няма как да са пластмасови сам се досещаш.
Абре хора кво ви става бреееее. Торнадо и от теб не съм го очаква, кви изпускатели там бре човек, ша ни се смеят голфаджиите бре хора я се стегнете, тва са си баш смукателите, ама тая оградената част е винаги желязна от нея нагоре към дросела тея красивите тръби те са плсастмасови на новите 1.6 мотори. Ето ви снимка на пласмасови колектори, все пак няма как да лепнат пластмасата за главата и затова долната им част си е желязна.А е тва кръглото в средата на колекторите е баш тая клапа против гърмежи , много идиотски измислено но върши работа Тва не е моита кол а
Прикачени файлове
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Предполагам че тази си е монтирана така в италия щото колата е на салон и не е регистрирана, но в всеки по читав сервиз за АГУ имат ако не такива то друг вариант клапи специално за защита на пластмасовите колектори.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Колега ето как става кола с такива колектори на газ с обикновенна газова. http://lpg.septemvri.com/forum/viewt...c62334ddc36117 Тези клапи който ги е показал колегата са за кутийте на филтъра и са производство на *ПОЛИАЛТО* може и да се ползват но неса достатачно сигурни и понякога пропускат и колата работи неравномерно.
Това заграденото също е колектори ,но изпускателни.Няма как да са пластмасови сам се досещаш.
Абре хора кво ви става бреееее. Торнадо и от теб не съм го очаква, кви изпускатели там бре човек, ша ни се смеят голфаджиите бре хора я се стегнете, тва са си баш смукателите, ама тая оградената част е винаги желязна от нея нагоре към дросела тея красивите тръби те са плсастмасови на новите 1.6 мотори. Ето ви снимка на пласмасови колектори, все пак няма как да лепнат пластмасата за главата и затова долната им част си е желязна.А е тва кръглото в средата на колекторите е баш тая клапа против гърмежи , много идиотски измислено но върши работа Тва не е моита кол а
Малииии как съм се изложил наистина да се оправдая набързо/сигурно ми се е доспало и съм се объркал с 1,4 мотора/ На 1,6 вярно ,че изпускателните са от другата страна към купето.Сраааам голям срам ужас.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Здравейте,аз бих желал да попитам, това означава ли, че на мотора с металните колектори може спокойно да се монтира "нормално" АГУ, живо ме интересува въпроса!!!Благодаря предварително за отговора. :D
Коментар