username написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат пунто 1.2 8V
Collapse
X
-
Danchojn написа:В момента караш със свещ, която стои по-студена в горивната камера. Напълно възможно е цвета да е такъв заради това.Обикновенно по-студена свещ от предписаната не е бяла, а е черна от нагар поради невъзможността и да се нагрее достатъчно и да се самопочиства.
Коментар
-
Ако свещта е бяла, то има прегряване в цилиндрите и трябва да се вземат мерки, за да не стане проблем. Практиката ми показва, че в тази ситуация е ползван некачествен бензин с ниско октаново число, двигателят има лоша центровка, появил се е проблем с охлаждането или просто свещите са с неправилно подбрано топлинно число. Та на теория е така, би трябвало да са черни, но ако проблема е само в топлинното число. Но има и други фактори.И за да имаме представа, какво става в цилиндрите, то свещите трябва да са изрядни и каквито трябва, а не ние да си ги подбираме, ние не сме проектирали горивната камера.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Ако свещта е бяла, то има прегряване в цилиндрите и трябва да се вземат мерки, за да не стане проблем.По моите познания и опит при такъв проблем и слагане на по-топли свещи, положението може да стане само по-зле и да доведе примерно до разрушаване на по-топлата свещ от прегряването и от там до тежки щети по цилиндрите и главата или прегрятата свещ да предизвика един мноо "полезен" за буталата процес-преигнишън Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 .
Коментар
-
Свещите, спокойно могат да се отразят до 30%, та и повече на разхода! Значи, свещите са приблизителни, ламбдата не е ясна, колко е правилно зацепена не е ясно, дали температурния датчик е коректен не е ясно, но разбира се това не може толкова да повлияе на почти 70% завишения разход. Дори да не се отразят свещите, за бога те трябва да са правилните!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Беше споменато че е правено нещо по бензиновата помпа. Ако налягането на горивото е ниско, дюзите не могат да работят коректно. Няма да пулверизират горивото а ще го "пикаят". Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори. Гори в газообразно състояние и смесен с въздух. Това веднага води до бедна смес и висок разход, което се наблюдава. Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.Същия ефект се получава и от зацапани дюзи!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Свещите, спокойно могат да се отразят до 30%, та и повече на разхода!На едната ми лична кола свещите са с 3 числа по-студени от оригиналните 6-ци по НГК и разхода си е абсолютно същия.
Danchojn написа:Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори.Danchojn написа:Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.
Коментар
-
Danchojn написа:Беше споменато че е правено нещо по бензиновата помпа. Ако налягането на горивото е ниско, дюзите не могат да работят коректно. Няма да пулверизират горивото а ще го "пикаят". Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори. Гори в газообразно състояние и смесен с въздух. Това веднага води до бедна смес и висок разход, което се наблюдава. Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.Същия ефект се получава и от зацапани дюзи!Power Under Pressure
Коментар
-
Богата смес. То друго обяснение няма - щом гори много, горивото е много. От свещи няма как да стане - вадил съм 4 различни по марка и топлинно число свещи, и мотора си е работил добре с тях. Е, с новите е може би по-добре, но няма фрапираща разлика.Още за свещите. Препоръчваните са компромис, покриващ широк диапазон от експлоатационни условия. Ако се кара в топло време с висока скорост предимно - магистрала - отиваме на други. А трети ще са за зимно каране на къси разстояния.Наистина трябва добър диагностик за преглед, така по форумите е умряла работа...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар