обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблема
ми аз познавам една жена от която купихме колата , беше дала 1200 лева за турбинание дадхме после 1700 за глава ...
обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблема
ми аз познавам една жена от която купихме колата , беше дала 1200 лева за турбинание дадхме после 1700 за глава ...
вие сте истински маниаци :D знам поне два двигателя, от които може да се сложи главата на ГТ, като даже едната се води "перформанс" :D
Коментар