А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
Мне няма общо, шото "обслужена" означава да и е сменено маслото, ремъците и ролките, накладките, филтрите, които неща в общи линии май нямат много общо с твоите проблеми. А като не са ти се обаждали 4 дни вече вземи се обади ти и ги питай каква е хавата.
Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема: НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО, СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я ЧУЕ, КАЗВА ЧЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ ШУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУШЕЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪЩО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]
Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема:НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО- СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я чУЕ, КАЗВА чЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ шУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУшАЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪщО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛУчВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]
значи - ако завърти стартера - ще запали - нали така?остава да се проследят токовете към него. .... или пък затяга двигателя ?!?!?!?!? ... ако не затяга двигатела - спомням си един такъв проблем на колега решен - по спомен - беше няква втулка... контактна история на стартера - най -лесно е да пробваш с друг стартер !това е !
Проследени са, ок са... масата също е проверена и са сменени клемите на акумулатора... Все едно е блокирал двигателя, такъв шум ми казаха че се чувал... затормозявал стартера КАТО ПОСТОИ МАЛКО ДА ИЗСТИНЕ,5-10 МИН. ПАЛИ ОТ РАЗ
Имаше и друг с такъв проблем, ама същия като твоя - имобилайзера.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
всичко е наред, антифриз всичко... проверено на 3 места... Днес и мой близък дойде до стара загора да я види, защото и той мислеше,че е маса или датчик, и не вярваше на майсторите в сервизите, но и той се убеди,че всичко е наред и всичко е проверено по технически начин... Запали колата, след 5 мин я угаси на бензиностанцията и запали без проблем,явно не беше загряла много, после минахме 80 км без да я гасим, двигателя не издава никакав странен шум, обороти, температури, всичко 6...по едно време за малко я настъпи до 160 км/ч, при което я пусна на свободна, и оборотите останаха стабилни на 1000... никакви лампи за масла не премигваха/защото и това се очакваше/... угасихме я чак пред въпросния сервиз, опита да запали и не можа... и в сервиза я чуха какво прави и нищо
След всичко прочетено дотук си мисля защо не проверите за аксиален луфт на коляновия вал-това обяснява наличието на стружки, затягането отвреме на време. Вижтв го като вариант, особено ако стартера зацепва в маховика в посока обратна на натискането на притискателния диск!
Коментар