Тя и преди ремонта вървеше добре.. :D Без съединител я паля и няма проблем... нормално си върви, вчера като я запалих/студена/ и отиде на 1500 оборота малко се изплаших... Не загрява. Стрелката стига най-много до средната чертичка, като цяло обаче стои на 3-4 деление... Не знам дали е защото е студено или е нормално така... или пак проблеми? Още и нямам доверие, не я карам много...
Стрелкичката трябва да ти седи винаги и само посредата....Не е нормално да седи на 3-тото деление...Мойта и тя седи там ама все изниква нещо други и не мога да си взема един нов термостат
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Абе в Ямбол при Христо на мен два пъти ми правеха диагностика и не можаха да разберат за какво става въпрос. А отношението на момчетата там никак ама никак не ми допадна. Общо взето все хубави отзиви съм чувал за там, но аз три пъти ходих и трите пъти съжалявах, като единия път чаках час цяла седмица и накрая ми казаха, че имало много коли и няма как да оправят моята и трябваше да търся майстор в събота. Както и да е, може би Христо трянва да е там, за да се свърши работата като хората.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Абе в Ямбол при Христо на мен два пъти ми правеха диагностика и не можаха да разберат за какво става въпрос. А отношението на момчетата там никак ама никак не ми допадна. Общо взето все хубави отзиви съм чувал за там, но аз три пъти ходих и трите пъти съжалявах, като единия път чаках час цяла седмица и накрая ми казаха, че имало много коли и няма как да оправят моята и трябваше да търся майстор в събота. Както и да е, може би Христо трянва да е там, за да се свърши работата като хората.
Съжалявам за всичко което казах, щом тази кола съществува. Поне не бях само аз неверника... Абе дали да сменя колата, че нещо мигача ми мига по-бързо от обикновено, а вече ходих в няколко сервиза??Предлагам колежката да иде на копринка, да опъне маса за 1000 лева, и ако не и я оправят на срещата, няма кога да е!!!
Хайде най сетне да оставим Ива да си кара спокойно колата и да не раздуваме повече тази тема, става излишно да си избиваме комплексите кой какво знае и може за нейна сметка.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Леле изчетох цялата тема и се хванах за главата. То бива бива ама 1900 лв за ремонт На мен преди няколко дни един приятел ми предлагаше ЦЯЛО Браво 1.6 в добро състояние за 2000 лв.Аз на мойто браво за едната ламбда сонда дето се е скапала мислех да го продавам и да взимам друго.Никога не бих тръгнал да му правя ремонт който ще струва повече от 300-400 лв.В днешно време колите са толкова много че да хвърлиш толкова нерви време и пари е лудост за мен.Със здраве да си го караш сега макар че колкото и да го караш едва ли ще си избиеш парите от ремонта.П.С. Аз кола на която и е отварян двигателя не бих купил никога. То е същото като да се ожениш за жена която друг преди теб я е о...... пак върви и върши работа ама не е същото като знаеш да всеки си е пъхал лапите вътреМоя съвет към авторката е сега с тази фактура да отиваш в автокъщата и да се разбираш с тях най малко 50 процента от ремонта да ти покрият, дори да не са знаели и умишлено да са прикрили дефектите.Ако не са съгласни и се дърпат има и други начини да ги накараш да си платят (споменаваш им за закриване на автокъщата и подобни) Имам връзки пиши ако имаш нужда от някаква подобна помощ за да ги сплашиш.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Вчера я закарах на сервиз, че капеше масло от картера... Сега ходих да си я взема. Сменили силикона на картера, от там е пропускало. Оказа се, че МАП сензора се държал едвам едвам, единият болт изобщо го нямало, това обяснява защо напоследък предърпваше и гаснеше/ говоря за последните 5 дни/ , освен това са претегнали още много маркучи и съединения, вкючително и на казанчето за антифриза, и той беше започнал да намалява... Чудиха се как изобщо съм стигнала при тях. В крайна сметка от сервиза на Фиат нищо не става.
Вчера я закарах на сервиз, че капеше масло от картера... Сега ходих да си я взема. Сменили силикона на картера, от там е пропускало. Оказа се, че МАП сензора се държал едвам едвам, единият болт изобщо го нямало, това обяснява защо напоследък предърпваше и гаснеше/ говоря за последните 5 дни/ , освен това са претегнали още много маркучи и съединения, вкючително и на казанчето за антифриза, и той беше започнал да намалява... Чудиха се как изобщо съм стигнала при тях. В крайна сметка от сервиза на Фиат нищо не става.
e за 27 страници , стигна до верния извод.ето защо новите фиат-и имат толкова слаби продажби в БГ - некадърни и скъпчийски сервизи.цитат:
Sev написа:
u_bo написа:
колегата НИНО за Сузуки :
Nino написа:
220 лв. смяна на масло, ELF 5W/30, маслен филтър, въздушен филтър, филтър на климатик.
Immortal написа:
...Само за справка: Обслужване на Опел Корса с двигател 1.3 CDTi (т.е. 1.3 multijet) - 180 лв, труд не се плаща; Обслужване на Линея с двигател 1.3 multijet - 500 лв, вкл. труда.....
та за цените , да си поговорим или по-скоро " Кой обича да го правят на глупак? ".......
по време на гаранционния срок тази процедура се прави 2-3 пътив най-лошия случай ще дадеш 1000 лева отгоре - виж какво съм написал и на ВО по-надолу
Коментар