Бих казал, че си супер НЕКОРЕКТЕН продавач След като се бяхме разбрали за стъпковото моторче за 30лв., днес то стана 50 лв. П.С. Не стига, че ти пратих човек ,за да купи мотора
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Пуснато на: Вто Ное 13, 2007 10:51 pmднес е 26ти, колега - ако си мислиш, че съм ти го пазил 13 дена това моторче за 30 лв ... Още 20 човека ми званяха за него и го продадох на 2рия ден. Не ми беше удобно да говоря по телефона днес, иначе щях да ти обясня - съжалявам за неудобството. А човека с мотора ако намери начин как да си го регистрира искам да ти кажа, че ще е доста доволен - сам го разглобих и видях в какво състояние е. Ще пусна снимки за справка Поздрави !
ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?
ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?
Навярно да,но ако им направиш врязове за клапаните на подходяща машина няма да имаш проблеми.Ние тука преправяхме едни ковани като ги доудълбавахме и им направихме врязове за клапаните,защото нямаха.Обаче си пази ЕКУ-то щото може ако я сложиш главата със старото да не работи като хората.Другото което е на 16-та буталата са равни и като се изключат врязовете за клапаните няма никаква горивна камера в тях.Обаче при 8-та май има някакво вкопаване в средата на буталата с овална форма,което хем играе и ролята на врязове за клапаните.На 8-та степента на сгъстяване е 9.5:1 ,а на 16-та е 10.5:1.Трябва да видиш как да я сгъстиш още.Пази я главата особено ако са и читави валовете защото ся рядкост,а тя е и от по мощните 147 коня,на по слабите мисля даже че има разлика и в лифта на гърбиците на валовете.
ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?
Навярно да,но ако им направиш врязове за клапаните на подходяща машина няма да имаш проблеми.Ние тука преправяхме едни ковани като ги доудълбавахме и им направихме врязове за клапаните,защото нямаха.Обаче си пази ЕКУ-то щото може ако я сложиш главата със старото да не работи като хората.Другото което е на 16-та буталата са равни и като се изключат врязовете за клапаните няма никаква горивна камера в тях.Обаче при 8-та май има някакво вкопаване в средата на буталата с овална форма,което хем играе и ролята на врязове за клапаните.На 8-та степента на сгъстяване е 9.5:1 ,а на 16-та е 10.5:1.Трябва да видиш как да я сгъстиш още.Пази я главата особено ако са и читави валовете защото ся рядкост,а тя е и от по мощните 147 коня,на по слабите мисля даже че има разлика и в лифта на гърбиците на валовете.
Последно - да не се сърдят колегите, че си вдигам темата. Валовете както и главата са перфектни. Горе-долу имам представа от критерийте. А компютъра и инсталацията задължително ще ми трябват. Ето снимките главно заради колегата, и за всички неверници, имам и снимки на долната част на мотора http://img232.imageshack.us/img232/7....jpgИначе мерси много ще се помъча да помисля, и моля за мнение по състоянието на главата
глава клапани и валовеевентуално някое друго болтче и гайка
400 лвЗатворена глава с всичко което е в нея. Както е работила така ти я давам. А всички болтове / гайки няма на главата / съм ги запазил. За състоянието на главата виж по-горе има снимки. Повтарям се ама валовете не са вкопани дори и милиметри.ПП: Имам и компютър и запалване. Цената се коментира, всички обичате да ви свалят
Коментар