Приятелю, не знам за какво го продаваш това влакче на ужасите, просто съм изумен в смисъл такъв, че колицата е перфектна хвърлил си толкова пари да я направиш това което е...Каква е причината да си я даваш?
На 15.06.09 смених 4 литра MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 в двигателя и 2 литра MOTUL Gear MB 80W в скоростите. От 15.06.09 е и с нови предни дискове и накладки Delphi.
айде и аз да поздравя собственика на гт-то, на пазара има доста гт-та но твоето наистина е отглеждано с желание, май и ти като мене си с диагноза "FIAT".Предлагам ти бартер(разбира се с доплащане от моя страна) за Fiat Uno 1,3 turbo i.e. 87’г. в уникално за годините си състояние, цвят: червено(ферари), много запазен (оригинален салон) салон, червен мокет, ново турбо IHI, нови бутала Мале, нови клапани, вал, сменени ремаци ролки, помпи, генерация на 63 с едно краино гарне, по-голям кулер, кутия втора ръка, с нови притескател и феродо, накладки и дискове нови, джанти 15 алесио(реплика на оз спици), кн филтар, буст контролер(меюханичен),сигурно има аще работи но не се сещам, уното върви доста добре на 0,8 бара, последната жертва беше една Honda CRX 150-тка, с една кола
айде и аз да поздравя собственика на гт-то, на пазара има доста гт-та но твоето наистина е отглеждано с желание, май и ти като мене си с диагноза "FIAT".Предлагам ти бартер(разбира се с доплащане от моя страна) за Fiat Uno 1,3 turbo i.e. 87’г. в уникално за годините си състояние, цвят: червено(ферари), много запазен (оригинален салон) салон, червен мокет, ново турбо IHI, нови бутала Мале, нови клапани, вал, сменени ремаци ролки, помпи, генерация на 63 с едно краино гарне, по-голям кулер, кутия втора ръка, с нови притескател и феродо, накладки и дискове нови, джанти 15 алесио(реплика на оз спици), кн филтар, буст контролер(меюханичен),сигурно има аще работи но не се сещам, уното върви доста добре на 0,8 бара, последната жертва беше една Honda CRX 150-тка, с една кола
Ами колега нямам интерес... Просто защото е същата кола, но 10 години по-стара...
Коментар