Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - как да си сложа мултифункционален волан

Collapse
X
Collapse
  •  
  • Страница 6

  • Стило - как да си сложа мултифункционален волан



    - Illumination – Светло син/черен на My Car – Така казваше “гайдът” и форумите, от които са откраднати идеите. Така и не разбрахме на кое му викат My Car, братята от UK-ския форум, та побългарявайки нещата третият кабел (този от краче 2 на клокспринга) го свързахме на + през контактния ключ. Това е оранжевия кабел на снимката по-долу, от където между другото взехме и захранването на темпомата/Cruise Control, когато го слагахме по-рано. Намира се под волана, все едно на края на контактния ключ, като е мушнат, та отсреща вътрешната бяла букса. По принцип на радиото го дават краче 4 да е въпросното, но в случая е празно. Ако имате Connect NAV или изводи за чейнджър, ще трябва да ги имате тия жици, ама то тогава, в първия случай, май ще си имате и оригинално волан с копчета, най-вероятно. Ако някой има друга идея от къде да хване тоя + ОК. Радиото е добра възможност, да си ходят и трите жици заедно, но както се вижда на снимката по-горе, в случая има само постоянен + и маса.
    Ето го плюса от къде го взехме:



    5. Поставя се долната кора на колоната на волана. По-лесно е сега да се сложи, отколкото след като сложите волана.

    6. Поставя се волана. Внимава се да е в правилно положение и да не се завърти горната част на клокспринга!!!
    Ето го, в нашия случай на ½ оборот:



    7. Затяга се гайката на волана и й се слага гумената капачка. Ние я забравихме.

    8. Поставя се “подковата” и се свързват сините конектори от бутоните, черния от клокспринга и този с черно и червено жиците на клаксона.



    9. Свързват се конекторите на еърбега – жълтия и зеления.

    10. Поставя се еърбега и се затяга с трите болта.

    11. Включват се клемите на акумулатора и се пробва.

    12. Ето го и крайният резултат - как изглежда:



    В случая, в крайна сметка от начало бутоните не искаха да работят.
    След като се стартира двигателя светваха за малко и изгасваха, но не функционираха. Може да сме объркали при свързването цветовете, макар, че съм положителен, че не сме, но след като сменихме CAN А с CAN В на конектора на радиото и всичко се оправи (почти). Бутоните заработиха.
    Проблемът, който се появи беше постоянното мигане на километража. Нищо сериозно, но е дразнещо. Това явно се дължи на бутоните, които след като са включени към CAN-а, трябва да бъдат разпознати от мрежата. До колкото разбрахме трябва да се направи “Прокси алайнмънт” и би трябвало се оправи. Все още не е направен, надявам се ще свърши работа. Добрият ми помощник се е захванал да разучава как става и да взима кабел, да инсталира програмата и да действа.
    Като стане (или не стане) ще пишем за резултата.

    Ами, това е. Търпение и успех на тези ентусиасти, които ще се захващат да го правят!
    Ако с нещо още може да сме полезни драснете.
     
      Публикуването на коментари е изключено.

    Реклама

    Collapse

    Последни теми във форума

    Collapse

    Working...
    X