Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - как да си сложа мултифункционален волан
Collapse
- Написана от: ivo_Brava
- Публикувана: 20.03.2018, 12:42
- 0 коментара
-
X
Collapse
-
- Страница 4
-
Стило - как да си сложа мултифункционален волан
3. Прекарва се кабелчето по широката част на конектора от снимката по-горе (в случая, за да се виждат крачетата клокспринга е обърнат. Всъщност това, което се вижда е долната част и там трябва да се захване) и се капва със секундното лепило, за да се предотврати опасността, като се монтира да се размърдат/разпоят крачетата или се наруши изолацията. Ако го хванете отстрани на конектора, където изглежда по-подходящо, недейте, понеже после опира, когато се сложи на колата.
4. Проверява се дали са добре запоени и изолирани жиците.
Демонтаж:
1. Отвива се еърбега (3 болта шестограм). Констатирах, че най-удобната позиция за това е волана да се завърти на ½ оборот. Ако ползвате този метод, трябва да помните в коя посока сте го завъртели (или да видите после гумите накъде сочат), понеже е важно за номера с въртенето на клокспринга, описан по-долу. Ако пък предпочитате да въртите волана за да отвиете всеки болт, накрая трябва да сте сигурни, че волана си сочи в право положение преди да го свалите от кормилния прът.
2. Откача се еърбега от контактите на волана (два са зелен и жълт) и се сваля.
3. Сваля се долната кора на колоната на волана (три болта по-малък шестограм от тези на еърбега).
4. Откача се конектора на клокспринга, който е закачен за волана и кабела за клаксона.
5. Отвива се гайката на волана (гедоре 24) и чрез издърпване или леко удряне оттук оттам се сваля волана. Централната част (пръстена) на клокспринга изскача нагоре (това не го забелязвате особено, но се случва) и фиксира двете части да не се движат много една спрямо друга. Не трябва да се прилага усилие да се движат частите на клокспринга една спрямо друга!!!
6. Изключва се конектора на клокспринга.
7. Отвиват се трите болта на клокспринга и той се сваля. Трябва да се внимава, както пише по-горе да не се наруши синхронизацията!!!
8. Сваля се радиото на колата (от там хванахме CAN А и CAN В. Ако имате идея от другаде да ги хванете ОК, тогава няма да е необходимо).
Ето как изглежда на този етап:
Публикуването на коментари е изключено.
Категории
Collapse
Етикети в Статии
Collapse
- Бензинови двигатели (2)
- Газови уредби (1)
- Диагностика (2)
- Дизелови двигатели (2)
- Електрическа част (6)
- Интересни места (5)
- Интериор и купе (5)
- Ключове, имобилайзери, аларми (1)
- Консумативи (2)
- Охлаждане и отопление (2)
- Полезни връзки (3)
- Полезни съвети (2)
- Пътешествия (5)
- Ръководства (4)
- Спирачна система (2)
- Ходова част и окачване (2)
Реклама
Collapse
Последни теми във форума
Collapse
-
от pakumbaЗдравейте, продавам управлението между моторчетата на парното и клапите на моделите...
-
Раздел: Продавам авточасти
19.01.2025, 22:53 -
-
от JTRЗдравейте, как стои въпроса с качване на ръководства във форума? Сдобих се с копие...
-
Раздел: Общи приказки
19.01.2025, 17:27 -
-
от rucyЗдравейте колеги! Имам проблем с таблото на фиат седичи 1.9 дизел - 2008-ма година.Намерих...
-
Раздел: Автоелектроника
18.01.2025, 18:07 -
-
от ctsvetanovЗдравейте отново ! Както много коли така и моята нещо я хвана проказата по кожата !...1 снимка(и)
-
Раздел: Консултации по общи въпроси
16.01.2025, 19:06 -
-
от NinobonevЗдравейте,
Наскоро реших да сменя навигацията на моят Freemont с по-нова такава...-
Раздел: Автоелектроника
14.01.2025, 12:19 -
Реклама
Collapse