Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - как да си сложа мултифункционален волан
Collapse
- Написана от: ivo_Brava
- Публикувана: 20.03.2018, 12:42
- 0 коментара
-
X
Collapse
-
- Страница 2
-
Стило - как да си сложа мултифункционален волан
Какво ми трябва:
1. Новия волан с копчетата и кабелите от тях. Ако вземате втора употреба е много вероятно кожата му да е изтъркана. В този случай има два варианта, най-вече в зависимост от това до каква степен е изтъркана - да се претапицира или да се боядиса. Тапицерите (добрите) искат към стотина лева, че може и малко отгоре, а за пребоядисване (те всъщност слагат някакви специални работи, а не само да го “вапцат”) около 40-50 лв. (това го разбрах от многочасово ровене по Гугъла и най-вече от мнения по разни форуми-побратими). Тука всеки да си решава как и дали да си го прави. Мога, при интерес, да препоръчам добър тапицер в Пловдив.
2. “Подковата”, която е вътре във волана, под еърбега, в която се включват кабелите. Ето я:
3. Много важно!!! Трябва ви така наречения “clock spring” (кръгова пружина би трябвало да му е превода, май), който да става за новия волан, с кабелчето й. Иначе нищо няма да стане. На нея са и зeления и жълтия кабел за еърбега. Още по-важно!!! Когато се сваля от “смачканото” Стило, трябва да се внимава да не се натиска много малкия пръстен, който е в горната част на клокспринга, през който минава кормилния прът, за да не се превъртят една спрямо друга двете части на клокспринга!!! Ако това стане се нарушава синхронизацията и после няма да работят копчетата. Намерих някакви варианти в нета, дето уж се оправяло това, но слава богу при мен си беше добре. Когато са го сваляли хората, явно са внимавали. При махането на волана пръстена изскача леко нагоре и се заключва. Той (пръстена) осигурява някакъв ход, до около 90 градуса и ако се мърда в този ход няма проблем. Обаче не трябва да се напъва или натиска надолу и да се върти!!! Ако си купувате нов клокспринг, той си има блокировка, така че и да искате не може да го превъртите. Новият, обаче е много скъп.
Ето го клокспринга. Трябва ви заедно с това, черното кабелче, с многото жички вътре:
Публикуването на коментари е изключено.
Категории
Collapse
Етикети в Статии
Collapse
- Бензинови двигатели (2)
- Газови уредби (1)
- Диагностика (2)
- Дизелови двигатели (2)
- Електрическа част (6)
- Интересни места (5)
- Интериор и купе (5)
- Ключове, имобилайзери, аларми (1)
- Консумативи (2)
- Охлаждане и отопление (2)
- Полезни връзки (3)
- Полезни съвети (2)
- Пътешествия (5)
- Ръководства (4)
- Спирачна система (2)
- Ходова част и окачване (2)
Реклама
Collapse
Последни теми във форума
Collapse
-
от JTRНякой слагал ли е печка на фиат мареа? Чудя се къде ще и е най-удачното място за монтаж...
-
Раздел: Консултации по общи въпроси
21.12.2024, 11:31 -
-
от ctsvetanovДобър ден ! Неоходима ми е таблица за ниво на стягане на стоманени джанти на Фиат Брава...
-
Раздел: Бензинови двигатели
19.12.2024, 14:15 -
-
от djoto83Здравейте нов съм във форума оглеждам се за Фиат Крома 1.9 дизел автоматик и специално този https://mobile.bg/11729087694147157 какво бихте...
-
Раздел: Купувам автомобил/части
17.12.2024, 11:13 -
-
от GhostfaceBGЗдравейте колеги фиатисти. Как седи въпроса с прословутото ГТП?...
-
Раздел: Бензинови двигатели
14.12.2024, 06:26 -
-
от мишкинЗдравейте колеги,
Може би трябва вече да се сменят старите халогенни лампите на...-
Раздел: Автоелектроника
04.12.2024, 17:14 -
-
от ItalianecaЗдравейте група!
Макаронът ми е Стило комби 1,6 103 коня, 2004 г.
Проблемът е, че по време на каране...-
Раздел: Отопление, Охлаждане, Климатици
03.12.2024, 15:56 -
Реклама
Collapse