Какво ми трябва:
1. Новия волан с копчетата и кабелите от тях. Ако вземате втора употреба е много вероятно кожата му да е изтъркана. В този случай има два варианта, най-вече в зависимост от това до каква степен е изтъркана - да се претапицира или да се боядиса. Тапицерите (добрите) искат към стотина лева, че може и малко отгоре, а за пребоядисване (те всъщност слагат някакви специални работи, а не само да го “вапцат”) около 40-50 лв. (това го разбрах от многочасово ровене по Гугъла и най-вече от мнения по разни форуми-побратими). Тука всеки да си решава как и дали да си го прави. Мога, при интерес, да препоръчам добър тапицер в Пловдив.
2. “Подковата”, която е вътре във волана, под еърбега, в която се включват кабелите. Ето я:
3. Много важно!!! Трябва ви така наречения “clock spring” (кръгова пружина би трябвало да му е превода, май), който да става за новия волан, с кабелчето й. Иначе нищо няма да стане. На нея са и зeления и жълтия кабел за еърбега. Още по-важно!!! Когато се сваля от “смачканото” Стило, трябва да се внимава да не се натиска много малкия пръстен, който е в горната част на клокспринга, през който минава кормилния прът, за да не се превъртят една спрямо друга двете части на клокспринга!!! Ако това стане се нарушава синхронизацията и после няма да работят копчетата. Намерих някакви варианти в нета, дето уж се оправяло това, но слава богу при мен си беше добре. Когато са го сваляли хората, явно са внимавали. При махането на волана пръстена изскача леко нагоре и се заключва. Той (пръстена) осигурява някакъв ход, до около 90 градуса и ако се мърда в този ход няма проблем. Обаче не трябва да се напъва или натиска надолу и да се върти!!! Ако си купувате нов клокспринг, той си има блокировка, така че и да искате не може да го превъртите. Новият, обаче е много скъп.
Ето го клокспринга. Трябва ви заедно с това, черното кабелче, с многото жички вътре: